Nota de premsa de la Diputació de Castelló

-La marca d’origen de la Diputació ha aconseguit col·locar els productes en els principals lineals comercials de la província

-Roig: “La marca ha ajudat, com a element diferenciador, a potenciar la venda dels productors dels nostres pobles”

Els productes adherits a Castelló Ruta de Sabor han vist incrementades les seves vendes entre un 10% i un 15% des que formen part de la marca impulsada per la Diputació de Castelló, i especialment durant aquest període de Nadal. Així ho ha confirmat el diputat de Desenvolupament Rural, Pablo Roig, a qui els productors li han traslladat una valoració “molt positiva de la marca perquè els ha ajudat a donar a conèixer els seus productes entre més gent, gràcies a la promoció de Castelló Ruta Sabor, ja introduir-los en nous canals de venda “.

Aquest increment esmentat es deu a la forta aposta del president provincial, Javier Moliner, perquè la marca estigués en els principals lineals de la província de cara a la campanya nadalenca. Tant és així que s’ha aconseguit que productes que no tenien presència a grans superfícies com Makro, El Corte Inglés o Alcampo estiguen posicionats ara en llocs preferents, sota el distintiu de qualitat de Castelló Ruta de Sabor.

Roig també ha apuntat que “l’aposta del Govern Provincial per posicionar el valor i millorar el coneixement que els propis castellonencs tenim dels productes autòctons de la província ha estat molt gran, i avui estem veient els primers resultats en forma d’increment de les vendes , prestigi i reputació. Hem demostrat, una vegada més, que junts som molt més forts, i que està província ho té tot per a l’èxit “.

-Aquest Nadal, productes de Castelló Ruta de Sabor

La resposta dels castellonencs davant la marca està sent molt positiva i han estat ja milers de persones les que s’han informat sobre la marca i comprat alguns productes en les diferents superfícies comercials, en les diferents accions promocionals en el punt de venda.

Cal assenyalar que el l’última novetat de la marca ha estat la completa renovació de la seva pàgina web www.castellorutadesabor.es que apropa encara més tots els productes d’una forma directa al consumidor a més de ofrecr diferents recursos com informació del territori vinculada a la gastronomia i receptes dels plats més típics de Castelló.