Castelló es promocionarà a Barcelona, València, Cocentaina i París

460
1-Fira Paris
PUBLICITAT

– Divendres es va clausurar la fira IFTM Top Resa de París

La Diputació de Castelló obre noves oportunitats de negoci al sector turístic de la província a través de la seva participació en la Fira IFTM Top Resa de París. Allí ha implementat un complet programa de treball al costat d’una delegació d’empresaris turístics castellonencs de cara a multiplicar els turistes que vénen d’aquesta destinació, el principal mercat turístic internacional per a Castelló.

El vicepresident provincial de Turisme, Andrés Martínez, ha explicat que “anem de la mà dels empresaris en defensa dels interessos turístics de Castelló i per millorar aquesta activitat a la nostra província. Volem seguir augmentant l’arribada de turistes francesos, que actualment suposen per a nosaltres un públic fonamental, doncs és estratègic ja que per a ells som una destinació atractiva en poder realitzar un trajecte raonable amb cotxe que els permet desplaçar-se fins als nostres pobles”.

Cal tenir en compte que aquesta fira es dirigeix a professionals del sector turístic de França i el programa de treball que ha mantingut el Patronat Provincial de Turisme en aquest esdeveniment ha estat a demanda del sector castellonenc, així com en total coordinació amb el mateix. “No hi ha millor coneixedor del que està ocorrent en el turisme de la província que els empresaris, que són amb qui coordinem i consensuem totes les accions de promoció que duem a terme, sempre també tenint en compte la postura dels municipis amb els seus ajuntaments al capdavant”, ha indicat el vicepresident.

El saló professional de turisme IFTM Top Resa compleix el seu 39 edició, sent el lloc de trobada de mes de 31.000 professionals i 400 stands i principal fòrum turístic de França.

Amb xifres, Martínez ha explicat que “França segueix sent el principal emissor de turisme estranger cap a Castelló amb una quota del 30% del total de viatgers no nacionals i un 27% de pernoctaciones. Aquestes dades es mantenen en el primer sementre de 2017, dades INE provisionals, amb percentatges del 25 i 22% respectivament en viatgers i pernoctaciones”.

La Diputació posicionarà la marca turística en 35 fires durant 2017

El treball per fomentar l’arribada de turistes als municipis de la província s’està duent a terme ja a través de la participació de la Diputació en 35 fires turístiques de primer nivell durant l’exercici 2017.

En aquest ambiciós calendari firal es troben esdeveniments especialitzats en turisme de producte (turisme de salut, càmping, turisme esportiu, actiu i sènior) amb perfil nacional i especialment internacional per promoure l’arribada de turistes estrangers, com és el cas de la fira en la que ha participat la setmana passada la Diputació.

Així, i d’acord al calendari del Pla de Màrqueting Turístic de la Diputació, consensuat amb empresaris, municipis i Agència Valenciana de Turisme, el Govern Provincial treballarà en el que queda d’any en un total de sis fires més: Saló Nàutic de Barcelona (de l’11 al 15 d’octubre), la Fira de Tots Sants de Cocentaina (28 d’octubre a 1 de novembre), la World Travel Market de London (del 6 al 8 de novembre), la València Boat Show (novembre) i la IGTM Golf Travel Market (de l’11 al 14 de desembre).