La Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives ha engegat una campanya publicitària per a aquest Nadal en col·laboració amb el col·lectiu Lambda, sota el lema ‘El joguet no te gènere’, amb l’objectiu de conscienciar a la societat en la compra de joguets sense estereotips de gènere, com un pas més en la construcció d’una societat igualitària, inclusiva i diversa on tinguen cabuda diferents sensibilitats.
Així ho ha explicat el secretari autonòmic d’Inclusió i de l’Agència Valenciana de la Igualtat, Alberto Ibáñez, qui ha indicat que enguany s’ha decidit recuperar aquesta campanya publicitària amb l’objectiu que les persones adultes i les empreses, “no contribuïsquen a perpetuar estereotips de gènere en la compra de joguets, per a educar en igualtat de gènere”.
La campanya que la conselleria d’Igualtat realitza per segon any, pretén segons Ibáñez “visibilitzar que els joguets no tenen gènere” i al mateix temps, “propiciar un canvi perquè no es quede en una simple acció publicitària, sinó que perdure com un hàbit que possibilite un canvi de mentalitat” perquè la igualtat i la inclusió siga “un compromís de tots i totes per a combatre els prejudicis que impedeixen avançar cap a una societat igualitària”, ha precisat el secretari autonòmic d’Igualtat.