Albocàsser connecta a empreses i candidats en el primer Fòrum Labora en Ruta de l’Alt Maestrat

123
Isabel Albalat amb representants comarcals
PUBLICITAT

Albocàsser ha acollit una nova edició del Fòrum Labora en Ruta, amb l’objectiu de connectar a persones en cerca activa d’ocupació amb empreses locals que ofereixen oportunitats laborals. L’alcaldessa d’Albocàsser, Isabel Albalat, al costat de la directora general de Planificació i Serveis de Labora, María Luisa Mezquita, han inaugurat l’esdeveniment.

Durant la jornada, els assistents han pogut participar en diverses activitats dissenyades per a millorar la seua ocupabilitat, com a maratons d’entrevistes, conferències, taules rodones i tallers pràctics. “Què pot fer Labora per tu?”, un taller sobre recursos per a la cerca d’ocupació o xerrades sobre l’Acord Territorial del Maestrat o les ajudes Leader han sigut algunes de les accions de la jornada, que també ha comptat amb estands per a l’assessorament laboral dels candidats. Els aspirants han optat a una vintena d’ofertes de treball.

Labora en Ruta és un fòrum itinerant del Servei Valencià d’Ocupació, amb l’objectiu d’afavorir la inserció laboral, la formació contínua i l’ocupabilitat de les persones en cerca d’una ocupació. Albocàsser és el primer municipi de l’Alt Maestrat que acull aquesta trobada d’oportunitats laborals, des del seu impuls al febrer de 2024.