Albocàsser acull un taller d’ocupació que formarà a 15 persones en tecnologies web

769
Taller d'ocupació a Albocàsser
PUBLICITAT

-Nota de la Diputació de Castelló-

Eñ Govern provincial de Castelló avança en el seu objectiu de consolidar població en les zones de l’interior de la província en emprar i formar 15 joves dels municipis de l’àrea d’Albocàsser a través del taller d’ocupació ‘Promoció Econòmica a través de tecnologia web’ que comença avui al Centre Cedes de la Diputació. Fins al proper 31 de juliol, aquesta iniciativa compta amb un pressupost de 206.000 euros i 1.440 hores de formació pràctica remunerada per generar noves oportunitats econòmiques i de desenvolupament en l’entorn rural i els sectors tradicionals de la província de Castelló.

El president de la Diputació, Javier Moliner, ha compartit part de la primera jornada del taller d’ocupació amb els joves alumnes treballadors. “La Diputació és aquí, en els vostres pobles, per ajudar a formar-vos en la vostra terra, una comarca amb un gran recorregut per davant. Volem unir el vostre talent a Internet per generar noves oportunitats als sectors tradicionals, per vendre millor el nostre arreu del món. El present i el futur de tots els sectors tradicionals passen per Internet. En aquesta comarca, des de sempre la seva gent han viscut dels seus productes, i ara és moment de comptar amb professionals que sàpiguen adaptar la nostra variada oferta de producció a les exigències del mercat actual i treure la màxima rendibilitat per als nostres pobles “.

Cal assenyalar que els participants en aquesta iniciativa procedeixen de nou municipis de la zona: Les Coves de Vinromà, Albocàsser, Salzadella, Benassal, Tírig, Vilafranca, Culla, Catí i Sant Mateu.

La millora de la promoció i venda dels productes autòctons del projecte Castelló Ruta de Sabor de la Diputació centrarà el treball d’aquests 15 alumnes treballadors. L’objectiu és que l’alumnat aprengui a organitzar, realitzar i controlar les operacions comercials en contacte directe amb els clients i empreses a través de tecnologies de la informació i comunicació, sabent utilitzar a més en cas necessari la llengua anglesa i coordinant l’equip comercial i supervisant les accions de promoció, difusió i venda de productes i serveis.