Aigua de Benassal col·labora amb la fira natural Vella Terra de Barcelona

511
Aigua de Benassal a la fira
Aigua de Benassal a la fira
PUBLICITAT
  • L’aigua de la Font d’en Segures ja ha estat present a la fira en anys anteriors com a aigua oficial de l’esdeveniment
  • Es tracta d’una mostra que promociona els productes originaris de l’agricultura natural i afavoreix el contacte entre els diferents grups del sector

Aigua de Benassal ha sigut empresa col·laboradora amb l’organització de Vella Terra Barcelona 2020, la cinquena edició de la Fira Internacional del Vi natural, que s’ha celebrat els dies 9 i 10 de febrer a l’Estació del Nord de Barcelona. L’aigua de la Font d’en Segures ja ha estat present a la fira en anys anteriors com a aigua oficial de l’esdeveniment.

Es tracta d’una mostra que promociona els productes originaris de l’agricultura natural i afavoreix el contacte entre els diferents grups del sector, com els artesans, grans personalitats del món de l’hostaleria i empreses dedicades a distribuir vi a nivell mundial, amb la presència de cellers pioners de França, Itàlia, Portugal, Àustria, Alemanya, Suècia, Eslovàquia, el Canadà, els EUA, Bèlgica, l’Argentina, República Txeca i Geòrgia que segueixen la mateixa filosofia en agricultura i vinificació.

La Fira, a més, promociona altres productes provinents de l’agricultura natural i sostenible com ara cerveses artesanals, olis d’oliva verge extra biodinàmics, pans artesanals de massa mare i cafés d’especialitat, posant l’accent principalment en el treball dels artesans autòctons i donant suport a la seua labor i els seus productes d’alta qualitat.

Cal recordar que Aigua de Benassal és un xicotet naixement d’aigua situat al municipi de Benassal, a l’Alt Maestrat castellonenc. A causa del seu sabor i qualitat ha sigut guardonada en diverses ocasions amb premis internacionals com el “Sabor superior” del International Taste & Quality Institute. A més, s’ha obert al mercat internacional amb relacions comercials amb la Xina o Dubái i continua ferma en la seua aposta pel mercat gurmet amb la implantació dels formats de vidre tant en l’envasament tradicional “Època” com en la botella més moderna, “Origen”.