La Universitat Jaume I i l’Associació Intermunicipal de l’Alt Maestrat (formada per Catí, Culla, Benassal i Ares del Maestrat) han signat un contracte perquè personal del Departament d’Administració d’Empreses i Màrqueting de l’UJI realitze treballs d’assessorament i assistència tècnica en l’àrea de màrqueting del Pla de Competitivitat turística que està desenvolupant aquesta associació.
El conveni ho han signat el rector, Vicent Climent, i l’alcalde de Catí, Pablo Roig, en representació de l’associació, i el responsable de l’execució del contracte per part de l’UJI serà el professor doctor Diego Monferrer Tirado, adscrit al Departament d’Administració d’Empreses i Màrqueting.
Pablo Roig ha explicat la importància d’aquest contracte per a ajudar a posicionar com a producte turístic la comarca de l’Alt Maestrat, el poble de Catí i el seu balneari, «el nostre objectiu és aconseguir que la gent vinga a descobrir la riquesa paisatgística, patrimonial, cultural i gastronòmica que tenim en aquesta zona». En aquest pla es treballarà de forma concreta en el producte que conformen el balneari i l’aigua de la Font de l’Avellà.
Vicent Climent ha explicat que la labor de l’UJI és ajudar als municipis a desenvolupar un nou model productiu, en aquest cas a través del turisme, i ha mostrat el seu convenciment que aquesta col·laboració ajudarà a Catí a «avançar, ser més coneguda i millorar la qualitat de vida dels seus habitants».