La setmana passada van tenir lloc les II Jornades de Comerç de Vilafranca, que han tingut un gran èxit de participació. Durant quatre dies, del dijous 9 al diumenge 12, els assistents van participar en diferents conferències i tallers.
Així, els dos primers dies es va desenvolupar un curs de creació d’empreses socials. La jornada del dissabte va començar amb la conferencia “Comerços feliços, clients feliços” duta a terme per Pascual Benet. Seguidament, es va presentar la campanya ‘Vilafranca Plàstic Free’ a favor del projecte de recerca “Detecció del càncer mitjançant tècniques no agressives”, en el qual participa la investigadora vilafranquina Alba Loras Monfort.
Finalment, la jornada de clausura va estar marcada per les conferències “Ecomarketing en el comerç: ser més competitiu i sostenible estalviant costos” a càrrec de Aeoluz i “El comerç local a les xarxes socials”, a càrrec de Marta Milian i Lluís Puig, en la qual es va tractar el cas d’èxit de Ricardo Lop d’Aceros Hispània.
Cal assenyalar que les jornades van ser organitzades per Vilafranca Espai Comerç i l’Ajuntament de Vilafranca.