La marca Els Ports i l’Anunci de Morella es presentaran dimecres a Fitur

666
l'Anunci de Morella
PUBLICITAT

La marca turística dels Ports i l’Anunci de Morella, festa declarada d’interès turístic nacional, protagonitzaran un acte promocional el proper dimecres, 18 de gener, a les 16 hores, a l’estand de la Comunitat Valenciana de Fitur. Aquesta serà la posada de llarg d’aquesta nova marca turística en un espai promocional internacional.

L’acte estarà presentat pel periodista de TVE, Mario Adell. En el mateix, es difondrà el vídeo de presentació de la marca, es recrearà un pregó de l’Anunci, es mostrarà un audiovisual d’aquesta festa i el vídeo “Tempus fugit”, de Santi Ripollès. A més, en l’acte es repartiran fullets que donaran a conèixer els encants d’aquesta regió. En finalitzar el mateix, s’oferirà una degustació de productes típics de la zona. D’aquesta manera, la marca turística i el Patronat Municipal de Turisme de Morella promocionaran la regió, les festes, el seu patrimoni o la seva gastronomia.

La marca turística “Els Ports” sempre s’acompanya d’un eslògan que ajuda a promocionar un dels eixos turístics de la destinació. En aquest cas, serà “Morella” el que complementarà a la marca, per reforçar la projecció del mateix, aprofitant el coneixement d’aquesta localitat.

L’Anunci és una de les principals celebracions que tindran lloc a la comarca dels Ports en 2017. Aquest tindrà lloc el 27 d’agost i consisteix en l’anunci de la celebració de les festes majors de Morella, el Sexenni, un any després. La característica més peculiar de l’Anunci és que la vesprada de diumenge es converteix en una autèntica batalla de confeti, en el qual es tiren més de 50 tones d’aquest paper. A més, visitar aquesta localitat durant aquest cap de setmana permetrà gaudir de l’exposició de carrosses artesanals, unes 40, en la qual els veïns i veïnes de Morella treballen durant tot l’any i adornen amb la laboriosa tècnica del paper arrissat.

A més, la marca turística repartirà fullets a l’estand del Patronat Provincial de Turisme. En aquests es dóna a conèixer el patrimoni de la destinació turística, els recursos naturals i de turisme actiu, els pobles amb encant de la zona, les festes, etcètera.

D’aquesta manera, la promoció de la marca continua, després que es presentarà fa poc més d’un mes. En aquest període, s’han activat els perfils socials i s’està duent a terme la campanya “Els Ports és Sant Antoni”. Aquesta consisteix en vídeos promocionals de la festa, cartelleria que difongui aquesta festivitat en els diferents pobles, fullets, banderoles o samarretes.