L’alcalde de Morella, Ramses Ripollés considera que la inclusió de la seva població entre els pobles més bonics del món “és una promoció impagable. Estem notant la presència a l’Associació de Pobles Més Bonics d’Espanya amb l’arribada de més visitants. Per Setmana Santa es va incrementar el nombre de visites un 30%, les jornades de la tòfona han estat excel·lents i per Nadal, amb la campanya de Ferrero Rocher vam rebre milers de visites “. Així mateix ha apuntat que la presència al club de localitats amb més encant propicia que es fixen a Morella campanyes publicitàries com la del mundial que, d’altra manera, no seria possible que arribaren a la ciutat. L’edició de guies dels pobles més bonics espanyols en anglès o francès també reforça la presència de Morella en mercats internacionals, segons el primer edil de la localitat dels Ports. Ripollés també ha valorat el fet que el 2017 Espanya aculli l’assemblea internacional de la federació de pobles més bonics, un fet que també servirà com a aparador internacional entre els representants de les localitats més belles de la resta del món.