Ofereix un disseny intuïtiu i de fàcil navegació per a mostrar els atractius de la província a la pàgina www.castellorutadesabor.es
La presidenta de la Diputació Provincial de Castelló, Marta Barrachina, ha anunciat el llançament de la nova web del projecte turístic-gastronòmic Castelló Ruta de Sabor, que ofereix una experiència integral i accessible per a explorar la vasta oferta gastronòmica i turística de la província.
Després de diversos mesos d’intens treball, aquesta innovadora plataforma digital sorgeix amb l’objectiu de “promoure i visibilitzar als socis de la marca, així com ressaltar la riquesa gastronòmica de la província de Castelló, les seues destinacions turístiques, esdeveniments i experiències úniques”, ha destacat Barrachina.
La nova web Castelló Ruta de Sabor es presenta com una eina essencial tant per als residents com per als visitants, oferint una experiència integral i accessible que permet explorar i gaudir de l’oferta gastronòmica i turística de la província. “Volem conjuminar el millor de la nostra gastronomia amb els recursos turístics dels nostres municipis per a atraure a més visitants i fidelitzarlos amb una experiència culinària irrepetible”, ha assenyalat.
Des de la promoció de productors locals i restaurants fins a la presentació d’esdeveniments i experiències gastronòmiques, la plataforma promociona un accés complet i actualitzat a l’àmplia oferta que Castelló ofereix. D’aquesta manera, la presidenta ha posat l’accent en el llistat d’experiències gastronòmiques que presenta la nova web.
Les experiències proposades conjuminen el coneixement patrimonial, amb l’esport, la cultura, la gastronomia o amb l’acostament a productes de la terra i la seua recol·lecció, entre altres aspectes.
Innovació i disseny intuïtiu com a eix principal
La nova web està dissenyada amb un enfocament en la facilitat d’ús i la interactivitat. Permet als usuaris navegar de manera intuïtiva i descobrir l’autenticitat i el sabor de Castelló. La plataforma inclou seccions dedicades als socis de la marca, presentant perfils detallats de productors, empreses turístiques, entre moltes altres seccions, i amb això ofereix una finestra única cap a la cultura gastronòmica de la regió.
En aquest sentit, a més de promocionar als socis, la web ofereix informació valuosa sobre destinacions turístiques destacades, esdeveniments gastronòmics i experiències úniques, a més de facilitar informació sobre escapades gastronòmiques que descobreixen cada racó de la província.
Per a mantindre als visitants informats i compromesos, la web compta amb un blog que s’actualitzarà regularment amb articles sobre tendències gastronòmiques, entrevistes a xefs i productors, i notícies relacionades amb el turisme i la gastronomia de Castelló. A més, amb la finalitat que siga accessible per a tothom s’està treballant en la traducció de la pàgina web a valencià, anglés, francés i alemany.