Finalitzen les actuacions en els desperfectes que la neu va causar a Morella

796
PUBLICITAT

Reparacions en l’enllumenat, el mobiliari i desperfectes en la via pública han sigut les principals actuacions
L’ajuntament va gestionar més de 400 peticions, moltes d’elles a través de l’aplicació de Línia Verda

ciutat de Morella va enregistrar més de 400 incidències a causa del temporal de neu Filomena ocorregut al mes de gener. Així, la brigada municipal ha solucionat aquestes incidències, la majoria relacionades amb desperfectes en la via pública, així com l’enllumenat públic, el mobiliari urbà, els parcs i jardins i les escombreries. Cal explicar que, una vegada passat el temporal, una part dels serveis tècnics van valorar i analitzar els desperfectes i les incidències rebudes i van realitzar un pla de treball específic per a la brigada municipal i donar solució al més prompte possible.
Cal destacar que moltes d’aquestes incidències s’han comunicat a l’Ajuntament de Morella a través de l’aplicació Línia Verda, amb la qual les veïnes i veïns poden traslladar les incidències i veure el desenvolupament de l’actuació fins que se soluciona. Així, el regidor de Serveis Urbans i Manteniment, Joan Carles Marcobal, ha destacat que “la brigada municipal ha fet un gran treball amb molt d’esforç per a solucionar els problemes que va originar la nevada”. L’edil ha explicat que “Línia Verda és una eina molt útil amb la qual les veïnes i veïns ens informen sobre incidències que hi haja a la ciutat i poder solucionar-los”. L’edil ha recordat que “a més de comunicar els problemes, la població pot seguir l’estat de l’actuació a fins que finalitze la reparació”.


Com utilitzar Línia Verda
Aquesta plataforma està disponible a través d’aplicació mòbil o web. Per a utilitzar l’app cal descarregar-se-la i seleccionar la ciutat. Morella en aquest cas. Una volta realitzat aquest procés, Línia Verda permet enregistrar incidències, geolocalitzar-les, a més d’incloure imatges i comentaris. A través de la web, http://www.liniaverdamorella.net/,  també es poden enviar incidents, encara que aquesta demana un correu electrònic per a poder enviar la resposta.
A més d’aquest sistema de comunicació entre la ciutadania i l’ajuntament, Línia Verda també és un servei de consultoria mediambiental on la gent pot preguntar i informar-se sobre reciclatge, o educació ambiental.
L’Ajuntament de Morella ha resolt el 87% de les incidències que s’han comunicat a través del servei de Línia Verda des que aquest es va implementar a la ciutat al juliol de l’any 2018. Així, aquesta eina permet informar sobre incidències a la ciutat, encara que també es pot comunicar a través dels regidors i regidores i al telèfon de l’Ajuntament de Morella, 964 16 00 34.