Els veïns i veïnes de Forcall que són clients de Movistar estan sense cobertura des del passat dijous 14 d’abril, quan a la vesprada ja es van notificar les primeres queixes de la caiguda del senyal. 6 dies que, pel que ha informat la companyia a l’Ajuntament de la localitat, poden ser més perquè no acaben de resoldre els problemes tècnics que han ocasionat aquest fet. Les incidències també s’han notificat en altres parts del territori i municipis, però es van arreglar amb temps. A Forcall s’ha intentat arreglar durant uns dies, tot i que quan sembla que els problemes s’han acabat, la línia torna a caure. La companyia desconeix el factor que ho provoca.
Tot el pont de Setmana Santa ha durat la interrupció de la connexió. Un fet que ha preocupat a l’alcalde, Santiago Pérez, ja que aquests dies el municipi reunia més turistes i veïnat del que és habitual. “Hui en dia, la cobertura és un bé essencial per a la vida de les persones. Per als serveis com la sanitat, en el cas que foren clients d’aquesta línia, és preocupant no poder atendre al veïnat. O per al sector de l’hostaleria, que no poden rebre ni fer cridades”, ha expressat Pérez. Movistar s’ha disculpat a l’Ajuntament, i com han informat, seguiran treballant per resoldre el problema.