Marie Claire renova la cúpula directiva per afrontar la sortida a l’internacional

1337
Direcció de Mariie Claire
Direcció de Mariie Claire
PUBLICITAT

Marie Claire segueix amb la implantació del pla estratègic amb que treballa des de fa un any, des que el grup A2D Business Retail va adquirir la marca vilafranquina. El nou pas és la modificació de l’estructuració interna i directiva. L’actual president Álvaro Bordils, ha assumit un paper més institucional i comercial i l’actualitat de l’empresa és gestionada pel nou director general.

Aquest càrrec ha recaigut sobre Vicente Ibarra, qui, des del juliol passat planificava la logística de l’empresa. Ibarra, enginyer industrial, ha assumit la gerència i compta amb una sòlida experiència en el sector en empreses filials d’Inditex com Tempe, Pull&Bear o Uterqüe.

Alhora, la direcció comercial de Marie Claire l’ha assumit Vicente Asensi, antic director de vendes d’Adolfo Domínguez, Carolina Herrar i Purificación García. La sòlida experiència d’Asensi a l’internacional pretén ser l’impuls que l’empresa necessita per expandir-se més enllà de les fronteres nacionals.

En la direcció de marca, màrqueting i comunicació continua Elena Ravello, que ja treballa a la companyia des de l’arribada dels nous propietaris.

L’objectiu d’aquesta remodelació és rellançar el canal online, tot posant en valor la qualitat i l’experiència de l’equip productiu, capitanejat per Emilio Giner i José Antonio Pérez, actuals directors de fàbrica i de producte respectivament.

Aquest pas se suma a les estratègies remodelació logística després del tancament de la planta de Borriol que ha suposat un important estalvi en despeses; la reestructuració productiva de dilluns a dijous per reduir les factures energètiques i la pèrdua de la major part de la massa salarial que treballava a La Plana, sumada als 120 treballadors que s’han adscrit al recent ERO voluntari.

Tot i això, des de l’empresa asseguren que amb tots aquests passos s’enfortirà la seua “posició de lideratge en el mercat espanyol i s’assolirà la internalització i la venda online”.