Vilafranca Espai de Comerç presenta la nova campanya de Nadal i conclou el projecte anterior Vilafranca Plastic Free

621
Vilafranca Espai de Comerç presenta la nova campanya de Nadal i conclou el projecte anterior Vilafranca Plastic Free
Vilafranca Espai de Comerç presenta la nova campanya de Nadal i conclou el projecte anterior Vilafranca Plastic Free
PUBLICITAT

L’associació de comerciants Vilafranca Espai de Comerç va posar fi a la campanya de l’any passat Vilafranca Plastic Free en un acte divendres passat en el qual es presentava també la campanya per als Nadals que arriben.

L’acte va comptar amb la presència d’Alba Loras, investigadora de l’Institut Universitari La fe de València i a la qual se li va fer lliurament d’un xec de 400€, diners que aniran destinat a finançar la investigació en la qual treballa. Loras es va mostrar molt orgullosa per la solidaritat i implicació que ha mostrat l’associació i el seu poble en el seu projecte d’investigació. També va aprofitar l’acte per a explicar als assistents en quin punt es troba l’estudi i els avanços que s’han produït en l’últim any.

A continuació l’associació va presentar la campanya d’aquest Nadal basat, un any més a incentivar el comerç local. Així, enguany, l’ens ha fet diversos lots de productes que es poden adquirir en les tendes associades. Aquests lots se sortejaran divendres 21 de desembre, en vespres de les festes de Nadal. Els clients que compren en les tendes associades podran ser beneficiaris d’un lot. Hauran d’omplir un cupó i entraran directament en el sorteig. D’aquesta forma l’associació destaca la importància del comerç i els serveis que s’ofereixen al poble.

Vilafranca Plastic Free
A punt de complir-se un any de la imposició per llei del cobrament de les bosses de plàstic, l’associació valora positivament el resultat de la campanya Vilafranca Plastic Free. Els objectius d’aquesta eren, d’una banda, sensibilitzar a la població de la reducció del consum de bosses de plàstic a l’hora d’anar a comprar. I per a minimitzar el seu ús, l’associació oferia un mocador per a convertir-ho en borsa segons la tècnica japonesa del Furoshiki. El segon objectiu de la campanya era solidari. Els beneficis recaptats anaven destinats al projecte d’investigació de detecció del càncer amb tècniques no invasives en el qual participa Alba Loras, de l’Institut Universitari La Fe de València.