Alt Maestrat

-La marca promociona els pobles de la comarca per atreure l’arribada de visitants

“Alt Maestrat, humand land” ha iniciat el treball conjunt per a promocionar, com a marca turística, els 4 municipis que de moment la integren: Catí, Ares, Culla i Benassal. La resta de municipis de la comarca s’aniran integrant progressivament.

Després de la presentació de la marca s’han posat en marxa diverses accions. Per Setmana Santa s’han editat uns fullets conjunts que recullen totes les activitats que poden realitzar veïns i visitants. En els fullets s’ofereix informació sobre els horaris de les oficines de turisme i museus i els atractius de cada localitat així com les activitats específiques que s’han organitzat.

D’altra banda a través de les xarxes socials s’ha donat conèixer un vídeo promocional de la comarca. A les televisions provincials i autonòmiques s’estan emetent quatre espots publicitaris. Els anuncis compten com a banda sonora amb el tema “My Time (Is Now)” de l’artista Nadia Sheikh

Una altra acció passa per la col·locació de tanques en punts estratègics per donar a conèixer la comarca.

-Xarxes socials

La Marca Turística ha posat en marxa xarxes socials per donar a conèixer els encants de la zona. Amb menys d’un mes de funcionamient la pàgina de Facebook ja arriba als 1.700 seguidors. A twitter més de 614 seguidors també estan al dia de les novetats que es donen a conèixer. Instagram també ha tingut una excel·lent acollida.

D’altra banda la marca està treballant ara en una pàgina web que donarà a conèixer la zona, oferirà tota mena d’informació sobre gastronomia, cultura, patrimoni, allotjament i serveis i serà un portal d’entrada al territori.

-Material promocional

A les oficines de turisme dels pobles de l’Alt Maestrat uns tòtems indicatius fan referència a la comarca. A través de Facebook s’ha posat en marxa un sorteig de motxilles amb l’anagrama de l’Alt Maestrat. Són només les primeres accions que estan en curs.