La pluja i la calamarsa ahir als Ports, Alt Maestrat i Maestrazgo
La pluja i la calamarsa ahir als Ports, Alt Maestrat i Maestrazgo

Durant tota la jornada d’ahir, l’Agència Estatal de Meteorologia va emetre avisos per tempestes en les comarques dels Ports i Alt Maestrat (Castelló) i el Maestrazgo (Terol). Així, localitats com Morella, Vallibona, Cinctorres o Xert a l’interior de Castelló van patir durant la vesprada fortes pedregades. Així, amb pluges de fortes a molt fortes, a Morella, per exemple, es van arribar a registrar 28 litres per metre quadrat i ratxes de vent de quasi 47 quilòmetres per hora.

La calamarsa va provocar danys materials com a trencaments en els vehicles aparcats.
Intensa va ser també la pluja en el Maestrazgo, on la forta pedregada va afectar a localitats com La Iglesuela del Cid. La pluja i la calamarsa també va ser intensa en municipis com Cantavieja o Castellote, on la pluja va deixar 24 litres per metres quadrat.

Les fortes pluges de la passada jornada van danyar diverses zones de cultius de les zones més afectades.

PLUJA MORELLA:

 

 

—— CASTELLANO ——

La lluvia y el granizo ayer en Els Ports, Alt Maestrat y Maestrazgo

Durante toda la jornada de ayer, la Agencia Estatal de Meteorología emitió avisos por tormentas en las comarcas de Els Ports y Alt Maestrat (Castellón) y el Maestrazgo (Teruel). Así, localidades como Morella, Vallibona, Cinctorres o Xert en el interior de Castellón sufrieron durante la tarde fuertes granizadas. Así, con lluvias de fuertes a muy fuertes, en Morella, por ejemplo, se llegaron a registrar 28 litros por metro cuadrado y rachas de viento de casi 47 kilómetros por hora.

El granizo provocó daños materiales como roturas en los vehículos aparcados.

Intensa fue también la lluvia en el Maestrazgo, donde el fuerte granizó afecto a localidades como La Iglesuela del Cid. La lluvia y el granizo también fue intensa en municipios como Cantavieja o Castellote, donde la lluvia dejó 24 litros por metros cuadrado.

Las fuertes lluvias de la pasada jornada dañaron varias zonas de cultivos de las zonas más afectadas.

LLUVIA CANTAVIEJA: