La Diputació de Castelló ha participat en el Saló Aragonés del Turisme ARATUR 2018 amb el qual conclou la promoció turística en fires nacionals abans de l’estiu amb tal d’atraure a la província el màxim número de turistes durant els pròxims mesos.
El vicepresident de la Diputació i diputat de Turisme, Andrés Martínez, ha posat en valor “aquesta fira com a gran aparador per a la població aragonesa que suposa per al nostre turisme un mercat a tenir molt en compte, especialment per a les destinacions castellonenques de costa, així que en aqueix sentit aprofitem totes les oportunitats d’aquest mercat per a aconseguir un estiu de rotund èxit turístic”.
Cal tenir en compte que el mercat aragonés va emetre en 2017 a la província prop de 110.000 turistes que van triar sobretot producte de costa i turisme actiu .
14 fires nacionals en 2018
Aquesta acció promocional forma part del Pla de Màrqueting Turístic de la Diputació consensuat tant amb l’empresariat com amb els municipis de la província i l’Agència Valenciana de Turisme. En el que va d’any s’ha participat en 8 fires nacionals i, en finalitzar 2018, la promoció del turisme castellonenc es durà a terme en 14 fires.