La Diputació conclou a Saragossa la promoció turística en fires nacionals abans de l’estiu

681
La Diputació conclou a Saragossa la promoció turística en fires nacionals abans de l'estiu
La Diputació conclou a Saragossa la promoció turística en fires nacionals abans de l'estiu
PUBLICITAT

La Diputació de Castelló ha participat en el Saló Aragonés del Turisme ARATUR 2018 amb el qual conclou la promoció turística en fires nacionals abans de l’estiu amb tal d’atraure a la província el màxim número de turistes durant els pròxims mesos.

El vicepresident de la Diputació i diputat de Turisme, Andrés Martínez, ha posat en valor “aquesta fira com a gran aparador per a la població aragonesa que suposa per al nostre turisme un mercat a tenir molt en compte, especialment per a les destinacions castellonenques de costa, així que en aqueix sentit aprofitem totes les oportunitats d’aquest mercat per a aconseguir un estiu de rotund èxit turístic”.

Cal tenir en compte que el mercat aragonés va emetre en 2017 a la província prop de 110.000 turistes que van triar sobretot producte de costa i turisme actiu .

14 fires nacionals en 2018
Aquesta acció promocional forma part del Pla de Màrqueting Turístic de la Diputació consensuat tant amb l’empresariat com amb els municipis de la província i l’Agència Valenciana de Turisme. En el que va d’any s’ha participat en 8 fires nacionals i, en finalitzar 2018, la promoció del turisme castellonenc es durà a terme en 14 fires.