yomequedoencs
yomequedoencs
yomequedoencs

-Nota de premsa-

La Diputació de Castelló ha aconseguit més de mil seguidors en els seus perfils de xarxes socials a través de la campanya de promoció del turisme intern entre els propis ciutadans de la província sota el lema “Jo em quedo a Castelló ” i el hashtag # yomequedoenCS .

El vicepresident de Turisme , Andrés Martínez , ha indicat que ” part important dels nostres esforços en la promoció turística se centren en seguir millorant les xifres del turisme intern de la província . En aquest sentit s’adrecen aquestes accions , a millorar el coneixement que els castellonencs tenen de la seva pròpia província , i potenciar aquest flux de visitants és molt interessant de cara a millorar l’activitat del nostre sector ” .

Com a part més important de la campanya , destaca la participació de més de 42 persones en el concurs de la millor imatge de la província durant els dies de Setmana Santa i Pasqua , amb el premi d’un viatge a les illes Columbretes . La fotografia guanyadora ha estat de la Basílica de Segorbe , amb 102 vots obtinguts entre els visitants de la pàgina .

Promoció online amb operadors turístics

La creativitat en la comunicació promocional de la destinació turística provincial ha estat present a la Xarxa en les últimes setmanes amb la posada en marxa d’una intensa campanya de comarketing que continua durant aquestes dates amb diversos operadors turístics nacionals .

Així , està realitzant una campanya a Internet a través d’un nou sistema de licitacions en línia que optimitza la presència de la marca ‘ Castelló Mediterrània’ . Una segona campanya és la que s’està realitzant amb minube.com , principal comunitat de viatgers en línia d’Espanya . La tercera de les campanyes en línia és la que el Patronat està realitzant amb Logitravel.es , i una quarta campanya amb muchoviaje.com dirigida a optimitzar la presència d’empreses turístiques castellonenques a la pàgina principal d’aquest operador turístic .

“Totes aquestes accions es dirigeixen a fer més visible i millorar el posicionament del nostre producte en els mercats més interessants a través d’un mitjà , Internet , que cada vegada pren més protagonisme per a la promoció turística” , ha explicat Martínez .