La carretera de Xiva s’acabarà de condicionar dins del 2017

646
PUBLICITAT

Nota de premsa de l’Ajuntament de Morella

Avui han mantingut una reunió el Diputat de Carreteres, Cicle integral de l’Aigua i Cooperació, Juan Bautista Juan, l’alcalde de Morella, Rhamsés Ripollés, i els veïns i veïnes de Xiva
La reunió ha servit per a posar solució al mal estat d’alguns trams d’aquesta via que uneix Xiva amb Morella

Els veïns i veïnes de Xiva, l’alcalde de Morella, Rhamsés Ripollés,  el Diputat de Carreteres, Cicle integral de l’Aigua i Cooperació, Juan Bautista Juan , i tècnics han mantingut una reunió aquest matí amb la finalitat de posar solució al mal estat de la carretera que uneix Xiva amb Morella. Així, està previst que les obres comencen a setembre i que dins del 2017 estiga acabada l’actuació en aquesta via, que és l’única que dóna accés a la població.

D’aquesta manera, la solució plantejada és fer una intervenció de reasfaltat als 2,7 quilòmetres que estan  en mal estat amb la màxima amplària possible per l’estructura actual, de manera que hi haurà trams de 6 metres d’ample i altres de 5,5 metres. Així, els trams més conflictius són ponts o corbes on l’amplada dependrà de l’estructura.

Tanmateix, Rhamsés Ripollés ha agraït “la reunió mantinguda aquest matí amb el Diputat de Carreteres per a posar solució a aquesta carretera que s’han fet actuacions a trams i ara portava dos anys sense obres”. A més, l’edil ha destacat que “hi ha màxima col·laboració de totes les institucions i entitats implicades per a que la carretera de Xiva siga una realitat, ja que és de justícia i necessitat per a la població tindre una bona comunicació”. A més, Rhamsés ha afegit que “la carretera de Xiva serà una realitat dins del 2017 i la podran aprofitar veïns, veïnes i visitants per a realitzar les activitats econòmiques de la ciutat”.

L’actuació de reasfaltat es realitza des del punt quilomètric 2,7 fins al 2,2 amb 6 metres d’amplada. Tanmateix, del punt quilomètric 2,2 fins al 2 d’aquesta carretera tindran 5,5 metres d’ample. La resta s’adaptarà a l’amplària permesa per l’estructura de cada tram.