Els Ports s’uneix per a donar-se a conèixer

554
PUBLICITAT

-El Pla de Competitivitat Turística ha creat una marca, una web i una estratègia de promoció per als pobles de la comarca.

Des de 2016 la comarca dels Ports s’ha unit per a promocionar-se. Ho ha fet a través del Pla de Competitivitat Turística. Donar a conèixer la comarca, implicar a tots els sectors socials, la creació d’una marca, una pàgina web amb central de reserva, la potenciació de les sendes i la difusió de la seua cultura, patrimoni i gastronomia són només algunes de les accions en les quals han treballat els municipis. La Mancomunitat Els Ports, els pobles, l’Agència Valenciana de Turisme i el Patronat Provincial de Turisme han impulsat la iniciativa.

El treball es va iniciar amb el disseny del Pla de Competitivitat Turística que va aglutinar a tots els sectors implicats en el turisme. D’aquesta manera es va definir l’estratègia a seguir. El naixement d’una marca: Els Ports és Autèntic va permetre comptar amb un lema que abandera els diferents elements de la comarca. Els Ports és Autèntic arreplega gastronomia, Sant Antoni, la pedra en sec, el patrimoni, les rogacions… tots els aspectes que fan diferent a aquesta terra de l’interior castellonenc.

Els Ports se une para darse a conocer

La imatge dels Ports és Autèntic serveix d’eix per a la pàgina web www.elsports.es. Es tracta d’una web nova ja que inclou una plataforma de reserves en la qual els visitants poden seleccionar i escollir les experiències d’aventura, gastronòmiques o allotjament que desitgen gaudir als Ports. Per primera vegada els establiments turístics de la comarca estan units en un espai en el qual es pot conèixer què fer i a més reservar-ho directament. La web, a més, ofereix continguts actualitzats d’agenda i propostes perquè els visitants tinguen en la seua mà tots els encants de la comarca dels Ports.

Els Ports se une para darse a conocer

El Pla de Competitivitat Turística continua el seu camí fins a 2018. L’aposta per les sendes, la difusió en xarxes socials, la realització de vídeos promocionals que conviden a visitar la comarca dels Ports i gaudir de les seues experiències… són accions que continuen i que ja han creat pòsit per a convertir Els Ports en destinació de tots aquells que volen descobrir un territori interior a un pas de la costa castellonenca. Un lloc punt de trobada entre Aragó, Catalunya i la Comunitat Valenciana.

-Nou vídeo i promoció de Sant Antoni

En aquests moments des del Pla de Competitivitat Turística s’està treballant en el llançament d’un nou vídeo promocional de la comarca. L’avanç ja es pot veure en les xarxes socials. A més, amb la vista posada en la Santantonada, també es realitzarà una promoció específica de Sant Antoni als Ports com una festa singular, diferent i única. Una celebració que durant gener i febrer omple cada poble de costums, dimonis, fogueres i mites.

Els Ports se une para darse a conocer