Morella Cashless City, el projecte promogut per CaixaBank en col·laboració amb l'Ajuntament de Morella, les associacions de comerciants del municipi i Visa, per a fomentar els pagaments digitals i recolzar al comerç de proximitat ha impulsat la digitalització dels pagaments en aquest municipi. Des de l'inici del projecte, en el mes d'abril, el 98% dels comerços del municipi ja accepten pagaments digitals. A més, durant la campanya, s'ha incrementat un 173% les compres en comerços de Morella amb targeta i aqueixos comerços han facturat 1 milió d'euros, la qual cosa suposa un increment del 155% respecte al mateix període de l'any anterior. Les operacions que més creixen són les de xicotet import (màquines de vending, bars, cafeteries, autobús urbà…) aconseguint-se l'absorció de l'efectiu en sectors on, tradicionalment, el pagament s'efectua en cash. Des que es va engegar Morella Cashless City, el parc de targetes de CaixaBank ha augmentat un 80%. Gràcies a aquest projecte, CaixaBank contribueix amb cada compra que els ciutadans realitzen mitjançant sistemes de pagament digitals, amb una donació de 50 cèntims per a una iniciativa social local. De moment, ja s'ha superat els 15.000 euros, que es destinaran íntegrament a l'adquisició d'un vehicle adaptat per a persones amb mobilitat reduïda. Els bons resultats del projecte es deuen a la participació del municipi de Morella i les associacions de comerciants, a l'impuls de l'ajuntament i a les accions que CaixaBank ha promogut des del llançament del projecte cashless per a la difusió i conscienciació de l'ús de mòbils, targetes i altres mitjans de pagament, com wearables, per a pagar en els comerços de la població. En aquest sentit, CaixaBank ha dut a terme accions de reforç en campanyes específiques, com en les festes del Sexenni celebrades a Morella del 17 al 27 d'agost. En aquest cas, durant aquestes dates, s'ha reforçat l'equip de dinamitzadors i s'ha fomentat l'ús de sistemes cashless en tot tipus de sectors, inclosos els pagaments en els caixers, l'oficina de turisme, els comerços, les màquines de vending i l'autobús d'accés al poble, entre uns altres.
Morella Cashless City, el projecte promogut per CaixaBank en col·laboració amb l'Ajuntament de Morella, les associacions de comerciants del municipi i Visa, per a fomentar els pagaments digitals i recolzar al comerç de proximitat ha impulsat la digitalització dels pagaments en aquest municipi. Des de l'inici del projecte, en el mes d'abril, el 98% dels comerços del municipi ja accepten pagaments digitals. A més, durant la campanya, s'ha incrementat un 173% les compres en comerços de Morella amb targeta i aqueixos comerços han facturat 1 milió d'euros, la qual cosa suposa un increment del 155% respecte al mateix període de l'any anterior. Les operacions que més creixen són les de xicotet import (màquines de vending, bars, cafeteries, autobús urbà…) aconseguint-se l'absorció de l'efectiu en sectors on, tradicionalment, el pagament s'efectua en cash. Des que es va engegar Morella Cashless City, el parc de targetes de CaixaBank ha augmentat un 80%. Gràcies a aquest projecte, CaixaBank contribueix amb cada compra que els ciutadans realitzen mitjançant sistemes de pagament digitals, amb una donació de 50 cèntims per a una iniciativa social local. De moment, ja s'ha superat els 15.000 euros, que es destinaran íntegrament a l'adquisició d'un vehicle adaptat per a persones amb mobilitat reduïda. Els bons resultats del projecte es deuen a la participació del municipi de Morella i les associacions de comerciants, a l'impuls de l'ajuntament i a les accions que CaixaBank ha promogut des del llançament del projecte cashless per a la difusió i conscienciació de l'ús de mòbils, targetes i altres mitjans de pagament, com wearables, per a pagar en els comerços de la població. En aquest sentit, CaixaBank ha dut a terme accions de reforç en campanyes específiques, com en les festes del Sexenni celebrades a Morella del 17 al 27 d'agost. En aquest cas, durant aquestes dates, s'ha reforçat l'equip de dinamitzadors i s'ha fomentat l'ús de sistemes cashless en tot tipus de sectors, inclosos els pagaments en els caixers, l'oficina de turisme, els comerços, les màquines de vending i l'autobús d'accés al poble, entre uns altres.

Morella Cashless City, el projecte promogut per CaixaBank en col·laboració amb l’Ajuntament de Morella, les associacions de comerciants del municipi i Visa, per a fomentar els pagaments digitals i recolzar al comerç de proximitat ha impulsat la digitalització dels pagaments en aquest municipi.


Des de l’inici del projecte, en el mes d’abril, el 98% dels comerços del municipi ja accepten pagaments digitals. A més, durant la campanya, s’ha incrementat un 173% les compres en comerços de Morella amb targeta i aqueixos comerços han facturat 1 milió d’euros, la qual cosa suposa un increment del 155% respecte al mateix període de l’any anterior. Les operacions que més creixen són les de xicotet import (màquines de vending, bars, cafeteries, autobús urbà…) aconseguint-se l’absorció de l’efectiu en sectors on, tradicionalment, el pagament s’efectua en cash.

Des que es va engegar Morella Cashless City, el parc de targetes de CaixaBank ha augmentat un 80%.

Gràcies a aquest projecte, CaixaBank contribueix amb cada compra que els ciutadans realitzen mitjançant sistemes de pagament digitals, amb una donació de 50 cèntims per a una iniciativa social local. De moment, ja s’ha superat els 15.000 euros, que es destinaran íntegrament a l’adquisició d’un vehicle adaptat per a persones amb mobilitat reduïda.

Els bons resultats del projecte es deuen a la participació del municipi de Morella i les associacions de comerciants, a l’impuls de l’ajuntament i a les accions que CaixaBank ha promogut des del llançament del projecte cashless per a la difusió i conscienciació de l’ús de mòbils, targetes i altres mitjans de pagament, com wearables, per a pagar en els comerços de la població.

En aquest sentit, CaixaBank ha dut a terme accions de reforç en campanyes específiques, com en les festes del Sexenni celebrades a Morella del 17 al 27 d’agost.

En aquest cas, durant aquestes dates, s’ha reforçat l’equip de dinamitzadors i s’ha fomentat l’ús de sistemes cashless en tot tipus de sectors, inclosos els pagaments en els caixers, l’oficina de turisme, els comerços, les màquines de vending i l’autobús d’accés al poble, entre uns altres.