Diputació inverteix 150.000 euros per a impulsar els productes autòctons
Diputació inverteix 150.000 euros per a impulsar els productes autòctons

La Diputació de Castelló invertirà 150.000 euros en la campanya ‘Tria Castelló’ per a impulsar al màxim el consum de productes autòctons de la província. Amb motiu de la proximitat de les festes nadalenques, i sent aquest període en el qual més consum agroalimentari es concentra, el president de la Diputació, Javier Moliner, ha presentat avui en la Cooperativa d’Oli de Viver aquesta iniciativa que traurà al carrer de la mà dels productors castellonencs els productes de la marca guia de la Diputació, Castelló Ruta de Sabor per a fomentar el seu consum durant les pròximes dates.

Entre les accions que contempla aquesta iniciativa figuren diverses dirigides a la venda de productes fins a finals d’any, així com una important campanya de comunicació que es mantindrà durant aquest període per a visibilitzar el producte castellonenc a través de mitjans de comunicació, accions de màrqueting, Xarxes Socials i agències, així com en suports de publicitat exterior. Una promoció que es realitza a nivell provincial autonòmic i nacional.

Amb la col·laboració de l’Associació de Sumilleres de Castelló i Província (Asucap), la Diputació ha organitzat com una de les primeres accions de la campanya la primera edició del Cicle Catas Maridadas de Productes Castelló Ruta de Sabor. Els tastos estan tenint lloc amb un gran acolliment de públic durant el mes de novembre i continuaran els dies 4, 11 i 18 de desembre en l’edifici de Cultura de la plaça Les Aules.

Una altra activitat serà la Fira del Vi Ciutat de Castelló els dies 1, 2 i 3 de desembre en el recinte de la Pèrgola. Així com l’I Mercat de la Tòfona Negra el pròxim 17 de desembre de 10:00 hores a 15:00 hores en la Plaça de les Aules de Castelló.

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

*