La Diputació de Castelló elevarà enguany als 987.000 euros la seua inversió per a impulsar el consum de productes agroalimentaris de la província. Amb això, el Govern Provincial consolidarà la seua aposta per la gastronomia com a generadora de noves oportunitats a través de la seua marca Castelló Ruta de Sabor. Cal tindre en compte que després de quatre anys de trajectòria, Castelló Ruta de Sabor ha aconseguit aglutinar a més de 100 productors de 15 sectors agroalimentaris diferents, dos denominacions d’origen, una Indicació Geogràfica Protegida i 6 productes amb distintiu Parc Natural. 

D’aquesta forma, hi ha partides dirigides a la promoció dels productes, a la realització de fires i producte turístic, a la participació en fires de reconegut nivell amb la presència de productes provincials en fòrums com a Gastrònoma o Madrid Fusió, presentacions de la marca Castelló Ruta de Sabor en fires, fòrums i jornades gastronòmiques, així com suport a col·lectius com la Federació Provincial de Confraries de Pescadors, la Unió de Llauradors i Ramaders, FEPAC-ASAJA Castelló, Asociex o la col·laboració amb el Consell Regulador de la Carxofa de Benicarló. 

La creació de producte turístic ‘Castelló Ruta de Sabor’
Cal destacar que la Diputació ja ha formalitzat la incorporació dels primers 120 establiments que configuren el producte turístic ‘Castelló Ruta de Sabor’. 

A més de centres de producció visitables, altres establiments com a restaurants, agències de viatges, comerços, empreses d’activitats, museus i oficines de turisme han entrat a formar part d’aquest projecte per a la promoció turística de la gastronomia de la província i la generació de noves oportunitats als pobles a través dels productes de Castelló.

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

*